To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: 424 εκατ. λίρες για ετήσια μπόνους

WPP: 424 εκατ. λίρες  για ετήσια μπόνους
Η WPP θα καταβάλλει 424 εκατομμύρια λίρες σε ετήσια μπόνους, αφού ανέφερε «ισχυρή» αύξηση εσόδων (6,9%) και ακόμη μεγαλύτερη άνοδο κερδών (22%) το 2022. Μάλιστα, προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη το 2023. Ο μεγαλύτερος διεθνής όμιλος επικοινωνίας στον κόσμο, που έχει περισσότερους από 114.000 υπαλλήλους, έκανε αισιόδοξους τους επενδυτές, καθώς αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 3% έως 5% το 2023, καλύτερα από ό,τι περίμεναν ορισμένοι αναλυτές.
Τα ετήσια αποτελέσματα της WPP για το 2022 έδειξαν ανάπτυξη σε διάφορες βασικές μετρήσεις και βασίστηκαν στην ανάκαμψη από την ύφεση της πανδημίας το 2021. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,9% στις 11,8 δισ. λίρες πέρυσι - μια επίδοση ανάλογη με εκείνη της Interpublic (7,0%) αλλά λίγο πιο χαμηλά σε σχέση με όσα κατέγραψαν Publicis Groupe (10,1%) και Omnicom (9,4%). Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί πως η οργανική αύξηση των εσόδων του WPP Group ήταν υψηλότερη σε σχέση με τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα ετήσια κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στις 1,16 δισ. λίρες και το μέρισμα αυξήθηκε κατά 31%. Επίσης, ο αριθμός των απασχολουμένων αυξήθηκε κατά περίπου 5.000 το 2022. Η επιστροφή του ομίλου στην ανάπτυξη ακολουθεί τέσσερα συνεχόμενα έτη μείωσης των εσόδων μεταξύ 2017 και 2020.
Ο Mark Read, διευθύνων σύμβουλος του WPP Group, δήλωσε ότι η ανάπτυξη στον ευρύτερο τομέα των agencies δείχνει ότι οι φόβοι ορισμένων σχολιαστών και αναλυτών πριν από την πανδημία ήταν «υπερβολικοί».
 Ο Read πρόσθεσε: «Η WPP σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη το 2022, παρά τις μακροοικονομικές προκλήσεις, αντικατοπτρίζοντας την προτεραιότητα που έδιναν οι πελάτες μας στις επενδύσεις στις επικοινωνίες, την εμπειρία πελατών, το εμπόριο, τα data και την τεχνολογία. Μπαίνουμε στο 2023 σε μια ισχυρή οικονομική θέση, με καλή δυναμική από new business και πολλές ευκαιρίες μπροστά μας».
TAGS: WPP