To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Ενοποιεί τις BCW και Hill & Knowlton

WPP: Ενοποιεί τις BCW  και Hill & Knowlton
Ο όμιλος επικοινωνίας WPP ανακοίνωσε τη συγχώνευση των δύο μεγαλύτερων agencies επικοινωνιών Hill & Knowlton και BCW, για να σχηματίσει την Burson, μια ισχυρή εταιρεία η οποία προσφέρει σύγχρονες επικοινωνιακές ηγετικές ικανότητες σε κλίμακα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Η Burson θα γίνει μια κορυφαία στον κλάδο εταιρεία επικοινωνίας πλήρους εξυπηρέτησης, η οποία θα επικεντρώνεται στην οικοδόμηση και την προστασία της φήμης. Ο Corey duBrowa, επί του παρόντος παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος της BCW, ορίστηκε παγκόσμιος CEO της Burson και η AnnaMaria DeSalva, επί του παρόντος παγκόσμια πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Hill & Knowlton, ορίστηκε παγκόσμια πρόεδρος της Burson.
Μαζί, θα επιβλέπουν τη στρατηγική της εταιρείας, την εξυπηρέτηση πελατών, την εμπειρία και την κουλτούρα των εργαζομένων. Η Burson θα είναι λειτουργική από την 1η Ιουλίου. Αυτή η ένωση των agencies θα επιτρέψει στη νέα εταιρεία να εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες σε ένα περίπλοκο και ασταθές περιβάλλον, στο οποίο οι στρατηγικές επικοινωνίες με τα ενδιαφερόμενα μέρη δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμες.
Το νέο agency θα αξιοποιήσει την ασυναγώνιστη βάση ταλέντων και των δύο οργανισμών, τα εξαιρετικά παγκόσμια δίκτυα, τις επενδύσεις στην τεχνολογία, τις δημιουργικές ικανότητες και τις συμβουλευτικές ειδικότητες για να προωθήσει τη φήμη και τη δημιουργία αξίας μέσω των διεπιστημονικών λύσεων που αναζητούν τώρα οι πελάτες.
TAGS: WPP