To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Συγχωνεύει τις Burson-Marsteller και Cohn & Wolfe

WPP: Συγχωνεύει τις Burson-Marsteller και Cohn & Wolfe
Σε συγχώνευση προχωρούν οι Burson-Marsteller και Cohn & Wolfe του ομίλου WPP για να δημιουργήσουν τη Burson Cohn & Wolfe (BCW).

Σύμφωνα τη σχετική ανακοίνωση, η νέα σύμπραξη θα έχει "βαθιά τεχνογνωσία σε ψηφιακές και ολοκληρωμένες επικοινωνίες, σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας."

Η Burson Cohn & Wolfe συνδυάζει την εξειδίκευση της Cohn & Wolfe στο ψηφιακό, δημιουργικό περιεχόμενο και τις ολοκληρωμένες επικοινωνίες - στους τομείς των καταναλωτών, της υγειονομικής περίθαλψης και της τεχνολογίας - με τη δύναμη της Burson-Marsteller στις δημόσιες υποθέσεις, τη διαχείριση κρίσεων, την τεχνολογία και την έρευνα. Η Burson Cohn & Wolfe θα είναι ένα δίκτυο με περισσότερους από 4.000 υπαλλήλους, σε 42 χώρες.

Ο νέος οργανισμός θα διευθύνεται από την CEO Donna Imperato, την τωρινή CEO της Cohn & Wolfe. Ο Don Baer, Worldwide chair και CEO της Burson-Marsteller, θα αναλάβει καθήκοντα chairman και θα επικεντρωθεί στην παροχή συμβουλών υψηλού επιπέδου στους πελάτες.

Ο διευθύνων σύμβουλος του WPP, Sir Martin Sorrell, δήλωσε σχετικά: "Η απόφασή μας να συγχωνεύσουμε τους δύο οργανισμούς καθοδηγείται από τις ισχυρές δυνατότητες και την τεχνογνωσία των δυο εταιρειών και από τη συνδυασμένη ικανότητα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων σε πολλούς τομείς".