To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Yahoo: Παρουσιάζει νέο format για διαφημιζόμενους

Yahoo: Παρουσιάζει νέο format για διαφημιζόμενους

Το Yahoo Advertising έχει νέα formats για τους διαφημιζόμενους, τα οποία θα ενισχύσουν το engagement. Το νέο format Edge-2-Edge «γεμίζει» οποιαδήποτε οθόνη σε φορητό υπολογιστή, επιτραπέζιο υπολογιστή ή κινητό. Στόχος είναι η ενίσχυση της απόδοσης της διαφήμισης και η βελτίωση της ποιότητας του δημιουργικού. Η νέα μορφή δίνει στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερη κλίμακα, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης πάνω και κάτω. Ο διαφημιστικός χώρος μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ευθυγραμμίζεται με τα brands μιας εταιρείας. Το Edge-2-Edge παρέχει δυνατότητες στόχευσης οι οποίες μειώνουν τις χαμένες εμφανίσεις.

Ο Jeff Larson, senior vice president, marketing στην Princess Cruises, αποκάλεσε το νέο εργαλείο «έναν πολύτιμο συνεργάτη, που μας βοηθά να δημιουργήσουμε μια πιο αποτελεσματική και ουσιαστική σύνδεση με το κοινό μας». Το Edge-2-Edge θα αντικαταστήσει τους προκατόχους του, Stage και Moments. Το Stage ήταν ένα ενιαίο προϊόν που περιοριζόταν σε τρεις αρχικές σελίδες έναντι όλου του συστήματος Yahoo: Sports, Finance, News, AOL κ.λπ. Επίσης, ισχυρίζεται ότι παράγει πιο ακριβή στόχευση. «Η εισαγωγή του Edge-2-Edge υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να παρέχουμε σύγχρονες διαφημιστικές λύσεις», δήλωσε η Elizabeth Herbst-Brady, διευθύντρια εσόδων της Yahoo.

TAGS: Yahoo