Humarketing: Προσφορά σε έναν από εμάς
Μια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα, όλα τα έσοδα της οποίας θα δοθούν για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα, όλα τα έσοδα της οποίας θα δοθούν για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα που πραγματοποιείται για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΑbbVie τολμά να είναι διαφορετική στην επικοινωνία της και η κουλτούρα της αυτή επιβραβεύθηκε πρόσφατα και με μια σειρά διακρίσεων. Οι άνθρωποί της και πιο συγκεκριμένα η Ομάδα της Δερματολογίας, μας εξηγεί τη διαφορετική αυτή φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς συνδέονται ιδεαλισμός και καταναλωτισμός; Πώς ωφελεί ένα brand να στηρίζεται πάνω σε ένα μεγάλο ιδανικό;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ John Shaw, ένας chief product officer στη brand agency Brand Union, επιχειρεί να δώσει απαντήσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ενδιαφέρουσα άποψη από τον Head Of Systems & Automation της MediaCom, Alex Kirk για την προέλευση του Content Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manchester United παραμένει το πιο πολύτιμο ποδοσφαιρικό brand στον πλανήτη, ενώ η Real Madrid την ακολουθεί από πολύ κοντά. Αυτή, όμως, που έχει τους περισσότερους λόγους να πανηγυρίζει είναι η Leicester.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Άγγελος Συναδάκης, μας μιλάει για την πορεία και τη γρήγορη εξέλιξή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο να δουλεύεις για ένα νεανικό brand σαν το What’s Up είναι συναρπαστικό, απαιτητικό αλλά και εµπνευστικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνολική στρατηγική με την οποία θα πρέπει να προσεγγίζουν τα brands τα social media αποτυπώνει το “Socialize the Enterprise” της Ogilvy & Mather, καταδεικνύοντας πως αυτό το νέο περιβάλλον δεν είναι τόσο απλοϊκό όσο κάποιοι νομίζουν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί μια νέα οπτική και προσέγγιση σχετικά με το Brand Valuation να οδηγήσει σε καλύτερα brands, πιο δυνατό Marketing, καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα και τους marketers στο Δ.Σ.; Η Οgilvy & Μather πιστεύει πως μπορεί…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργούν οι μάρκες σήμερα επιχειρεί να παρουσιάσει το βιβλίο “Brands that Do: Building Behavior Brands”, ένα από τα πιο πρόσφατα “Red Papers” από την Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory