Διεθνές αφιέρωμα για αρχαίους οικισμούς
Ειδικό αφιέρωμα του βρετανικού περιοδικού National Geographic Traveller για τις «χαμένες πόλεις» της αρχαιότητας, με την υποστήριξη του Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικό αφιέρωμα του βρετανικού περιοδικού National Geographic Traveller για τις «χαμένες πόλεις» της αρχαιότητας, με την υποστήριξη του Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεδίο έντονου ανταγωνισμού αποτελεί τα τελευταία χρόνια η αγορά της καφεστίασης, με νέους παίκτες να εισέρχονται, λανσάροντας καινοτόμα concepts και προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, η Apple έχει ζητήσει από τους προμηθευτές της τη μεγαλύτερη παραγγελία της ιστορίας της, για την παραγωγή του νέου μοντέλου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποχρεωτική θέλουν οι Ευρωβουλευτές να καταστεί η εγγραφή στο Μητρώο Διαφάνειας της Ε.Ε. για τους λομπίστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιο είναι το πλαίσιο που έχει τεθεί για την επικοινωνιακή μάχη, που θα συνοδεύει τις επικείμενες διπλές εκλογές για την ευρωβουλή και την τοπική αυτοδιοίκηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κρίση άφησε τα σημάδια της και στους μεγάλους της παγκόσμιας αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σηκωμένα τα μανίκια διαφημιστές, επικοινωνιολόγοι και «μάγοι» των social media για τις διπλές εκλογές του Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά είναι τα Most-shared διαφημιστικά που σχετίζονται με τον Φτερωτό Θεό, σύμφωνα με Marketing και Unruly;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ιανουάριος, παρά το προχωρημένο του χειμώνα, υπήρξε «καυτός» από άποψη spec σε πανευρωπαϊκή και παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο positioning και οι φιλοδοξίες του μεγαλύτερου ανεξάρτητου ομίλου συμβούλων επικοινωνίας και public affairs με δραστηριότητα σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα brands να προετοιμάζουν τα teasers τους για το μεγάλο παιχνίδι-γιορτή του αμερικάνικου NFL, ας δούμε τις most shared διαφημίσεις του Super Bowl στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πιο καινοτόμες δουλειές που ξεχώρισαν στις κατηγορίες film, integrated/interactive και print/design σύμφωνα με το Creativity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory