To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνή spec που επηρεάζουν και την ελληνική αγορά

Διεθνή spec που επηρεάζουν και την ελληνική αγορά

Μεγάλες εταιρείες προχώρησαν σε αναζήτηση νέων συνεργατών και διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς δημιουργώντας, ως είθισται, για άλλους ευκαιρία και για άλλους «φόβο». Το advertising.gr, συνέλεξε και σας παρουσιάζει στο παρών κείμενο τα σημαντικότερα από τα spec που έτρεξαν εντός του μήνα και τα οποία είναι υπό προϋποθέσεις πιθανό να επηρεάσουν και την ελληνική διαφημιστική αγορά.

Τα spec που επηρεάζουν και την ελληνική αγορά

•    Η EDF, ένας από τους σημαντικότερους ενεργειακούς παρόχους στην Ευρώπη με έδρα και κύρια δραστηριότητα στη Γαλλία, προχωρά σε πανευρωπαϊκή αναθεώρηση για το διαφημιστικό του λογαριασμό. Η κίνηση αυτή όπως ήταν λογικό προκάλεσε εύλογη ανησυχία στις συνεργάτιδες εταιρείες BBDO και Havas Worldwide.

•    Σε αναθεώρηση και ο «τεράστιος» marketing λογαριασμός της Microsoft, ο οποίος είναι ύψους 1,3 δισ. Δολαρίων. Οι πιθανοί «παίκτες» που θα συμμετάσχουν στο pitch, είναι οι WPP και Publicis Groupe, που υποστηρίζουν ήδη επιχειρήσεις της Microsoft, ενώ και ο όμιλος Interpublic έχει υπό την ευθύνη του ορισμένα στοιχεία του marketing της εταιρείας. Όσο για την Omnicom, θεωρείται δύσκολο να συμμετάσχει στη διαδικασία, ελέω των σχέσεών της με την ανταγωνίστρια Apple.

•    Ένας ακόμη πολύ μεγάλος «παίχτης», η Vodafone, με media planning που φθάνει τα 600 εκατ. λίρες σε παγκόσμιο επίπεδο, βρίσκεται σε διαδικασία διερεύνησης της αγοράς. Η εταιρεία που μέχρι τώρα χειρίζεται το συγκεκριμένο λογαριασμό είναι η   OMD, εταιρεία του ομίλου Omnicom.

•    Και η Telefonica προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 200 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media planning and buying λογαριασμού της, συμπεριλαμβανομένου και του βρετανικού λογαριασμού της O2. Ο βρετανικός λογαριασμός της θυγατρικής O2 τελεί υπό την επίβλεψη της ZenithOptimedia, η οποία συνεργάζεται με την Telefonica και στη Γερμανία. Στις υπόλοιπες χώρες διατηρούνται συνεργασίες με ποικίλες media εταιρείες.

•    Σε αναζήτηση δημιουργικής διαφημιστικής εταιρείας για το χειρισμό του πανευρωπαϊκού της λογαριασμού βρίσκεται και η προερχόμενη από τις ΗΠΑ μάρκα jeans Wrangler, έπειτα από το τέλος της σχέσης με τη γαλλική Fred & Farid. Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για το brand Pro Plan.

•    Σε αναζήτηση εταιρείας για το χειρισμό του πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού του brand Pro Plan, βρίσκεται τέλος η μάρκα ζωοτροφών της Nestlé, Purina. Πληροφορίες αναφέρουν πως οι McCann Worldgroup και Publicis Worldwide προσκλήθηκαν για να συμμετάσχουν στο spec, που εξαπλώνεται σε 36 χώρες στην Ευρώπη, όπως η Γερμανία, η Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μέχρι σήμερα, η in-house δημιουργική ομάδα της Nestlé, ονόματι CheckMark ήταν εκείνη που χειριζόταν το συγκεκριμένο λογαριασμό από τις ΗΠΑ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος Interpublic, στον οποίο ανήκει η McCann Group, διατηρεί ήδη συνεργασία με την Purina στις Ηνωμένες Πολιτείες.