To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Accenture: Στη UM το media planning and buying

Accenture: Στη UM το media planning and buying
Η Accenture προχώρησε στην πρόσληψη της UM, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα παγκόσμια media συνεργάτιδά της, αντικαθιστώντας τη MEC σε αυτό το ρόλο. 

Η UM, που αποτελεί μέλος της IPG Mediabrands, θα αναλάβει τον χειρισμό του media buying and planning, με την chief marketing and communications officer της Accenture, Roxanne Taylor να επισημαίνει πως η εταιρεία συνεργάζεται με ένα group διαφορετικών shops, συμπεριλαμβανομένων των TBWA Worldwide, DigitasLBi, Landor και Interbrand. 

"Είμαστε υπερήφανοι που ανακηρυχθήκαμε παγκόσμια media συνεργάτιδα μιας καινοτόμου εταιρείας, όπως η Accenture. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε τον απαιτούμενο μετασχηματισμό" σχολίασε η US CEO της UM, Kasha Cacy. Η Accenture είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τη MEC (μέλος της GroupM) για τα media. 

"Η σχέση μας με την Accenture αριθμεί τρεις δεκαετίες και είμαστε υπερήφανοι γι' αυτό. Έχουμε πετύχει σημαντικά πράγματα απέναντι στην ταχύτητα της επικοινωνίας, της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογίας. Τους ευχόμαστε τα καλύτερα για τη συνέχεια" ανέφερε εκπρόσωπος της MEC.  

TAGS: UM, Accenture