To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλλαγές προσώπων στο marketing της Pernod Ricard

Αλλαγές προσώπων στο marketing της Pernod Ricard
Ο marketing director του brand βότκας Wyborowa της Pernod Ricard, Philip Ainsworth, είναι εκείνος που επιλέχθηκε για να ηγηθεί του marketing της εταιρείας αλκοολούχων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Ainsworth καλείται να αντικαταστήσει τον Patrick Venning, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα global marketing director για whisky brands Ballantine’s Finest και Chivas Brothers’ Introduction. Στη θέση του marketing director της Wyborowa Pernod Ricard, με έδρα στην Πολωνία, βρισκόταν από το 2014 κι ενώ προηγουμένως είχε εργαστεί σε διάφορους περιφερειακούς ρόλους για την εταιρεία.

Η καριέρα του Ainsworth ξεκίνησε το 1997 στη Majestic Wine και μέσα στην επόμενη δεκαετία εργάστηκε σε διάφορες θέσεις μέσα στη βιομηχανία ποτών. Προϊστάμενός του στη νέα θέση στην Pernod Ricard είναι ο managing director Lauren Pillet.

Σε ότι αφορά τον Venning, που αναλαμβάνει παγκόσμιο ρόλο, έχει υπάρξει marketer στις Procter & Gamble και Unilever, ενώ στην Pernod Ricard βρίσκεται τα τελευταία 13 χρόνια.