To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AmEx: Εκμοντερνίζει τη μάρκα της με νέα καμπάνια

AmEx: Εκμοντερνίζει τη μάρκα της με νέα καμπάνια
Η American Express προχωράει σε εκμοντερνισμό του brand της, με εστίαση στους καταναλωτές που ισορροπούν μεταξύ μεταξύ δουλειάς και πραγματικής ζωής, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ίδια.

Σε αυτό το πλαίσιο, λανσάρει δυο νέα taglines, τα "Don't Live Life Without It" και "Don't Do Business Without It", με τα οποία ενισχύει τη νέα της θέση. Επιπλέον, παρουσίασε πρόσφατα και την καμπάνια με θέμα "My Life, My Card", την οποία υπέγραψε δημιουργικά, για πρώτη φορά, η McGarryBowen του ομίλου Dentsu, που ανέλαβε τον δημιουργικό λογαριασμό της οικονομικής υπηρεσίας κατά την περσινή χρονιά, αντικαθιστώντας την Ogilvy.

Η νέα δουλειά της McGarryBowen περιλαμβάνει σειρά 10 τηλεοπτικών σποτς, καθώς και outdoor διαφήμιση σε κόμβους μεταφορών στις ΗΠΑ. Μέσα στους επόμενους μήνες, η καμπάνια θα αποκτήσει παρουσία σε αγορές, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς και η Ιαπωνία.

Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, πως η AmEx συνεργάστηκε με την Ogilvy στις διεθνείς αγορές, την Pentagram στις εργασίες για το λογότυπό της, τη Mindshare για το media buying και τη Digitas για τη digital διαφήμιση.

Τέλος, το 2016 ξόδεψε 469,4 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Datacenter του AdAge.