To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αναθεωρεί τα παγκόσμια media η Mondelez

Αναθεωρεί τα παγκόσμια media η Mondelez
Η Mondelez International επιβεβαίωσε ότι προχωρά στη διεθνή φάση της παγκόσμιας αναθεώρησης των media, μετά την επιλογή των νέων συνεργατών της στη Βόρεια Αμερική.

"Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι επιλέξαμε τη Spark Foundry ως μια από τις νέες συνεργάτιδές μας για τη Mondelez Βόρειας Αμερικής, στο πλαίσιο της παγκόσμιας προσπάθειας αναθεώρησης των media", δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας τροφίμων, προσθέτοντας πως "έχουμε απολαύσει τη συνεργασία με την VaynerMedia για αρκετά χρόνια και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε μαζί τους μέσα στη δομή της νέας μας παγκόσμιας αναθεώρησης".

Πηγές κοντά στο θέμα ανέφεραν ότι το Publicis Groupe θα χειριστεί τα καθήκοντα media buying στη Βόρεια Αμερική, ενώ η VaynerMedia θα είναι υπεύθυνη για το digital και το planning κομμάτι των επιχειρήσεων.

Σε ότι αφορά την αναθεώρηση σε παγκόσμιο επίπεδο, ο εκπρόσωπος της Mondelez ανέφερε: "Ξεκινήσαμε την παγκόσμια αναθεώρηση των media, καθώς οι τρέχουσες συνεργασίες μας ολοκληρώνονται. Με αυτή την κίνηση ρίχνουμε μια νέα ματιά στο media buying, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε βασικές αλλαγές όπως το programmatic, η διαφάνεια και το ηλεκτρονικό εμπόριο και να εξοπλίσουμε καλύτερα την εταιρεία μας για τα επόμενα τρία χρόνια. Σκοπεύουμε να ολοκληρώσουμε αυτή την προσπάθεια κάποια στιγμή μέσα στο τρίτο τρίμηνο».

Σημειώνεται πως στα τέλη του 2015, η Mondelez χώρισε τα παγκόσμια media μεταξύ των Carat του ομίλου Dentsu και της Starcom MediaVest του Publicis Groupe (τώρα Spark Foundry).

Επιπλέον, σύμφωνα με την Kantar Media, η εταιρεία δαπάνησε περίπου 210 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2016 σε μετρήσιμα μέσα και λίγο κάτω από 170 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Η R3 από την πλευρά της εκτιμά ότι η Mondelez ξοδεύει ετήσια μεταξύ 1 και 1,5 δισ. δολαρίων ανά τον κόσμο.