To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Boots: Στη MediaCom τα βρετανικά media

Boots: Στη MediaCom τα βρετανικά media
Η Boots επέλεξε τη MediaCom για τον χειρισμό του media planning and buying στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο μετακίνησης του παγκόσμιου λογαριασμού της μητρικής Walgreens Boots Alliance στον WPP.

Τον Ιανουάριο, ο βρετανικός πολυεθνικός όμιλος διαφήμισης αναδείχτηκε νικητής στην παγκόσμια αναθεώρηση της Walgreens Boots Alliance για τον Media λογαριασμό, ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων.

Στη συνέχεια, έκανε γνωστή τη δημιουργία της Team W, μιας αντιπροσωπευτικής ομάδας η οποία θα εργαζόταν πάνω στη διαφήμιση, τα media και το PR μέσω γραφείων σε Λονδίνο, Σικάγο και Νέα Υόρκη.

Σε αυτό το πλαίσιο, η MediaCom UK θα είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση της retail παρουσίας του πελάτη σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία. Η Ogilvy έχει αναλάβει το βρετανικό δημιουργικό της Boots από τον Φεβρουάριο.

 Σημειώνεται πως η WBA ξόδεψε περί τα 66,8 εκατομμύρια λίρες σε media σκοπούς στο Ηνωμένο Βασίλειο την περσινή χρονιά. Η Boots συνεργαζόταν με την OMD UK του ομίλου Omnicom για τα βρετανικά media από το 2008, ολοκληρώνοντας τότε τη σχέση της με τη MediaCom. Ξέχωρα από αυτό, η Walgreens είχε προσλάβει την OMD στις ΗΠΑ το 2013.