To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Chobani: Αλλάζει την εταιρική της εικόνα

Chobani: Αλλάζει την εταιρική της εικόνα
Η εταιρεία παραγωγής προϊόντων γιαουρτιού με έδρα της Νέα Υόρκη, Chobani, αποκάλυψε τη νέα της εταιρική εικόνα και παρουσίασε τα σχέδια για το λανσάρισμα νέων προϊόντων.

Τα σχέδια περιλαμβάνουν νέες συσκευασίες για τα προϊόντα της και απόσυρση της λέξης "Greek" από τις ετικέτες της, παρά το γεγονός πως είναι περισσότερο γνωστή στις ΗΠΑ και τον κόσμο για τα greek-style γιαούρτια που παράγει κι εμπορεύεται. Μάλιστα, είναι ηγέτης στη συγκεκριμένη κατηγορία στη μητρική της αγορά, με μερίδιο 40%.

Η Chobani, που τον Φεβρουάριο θα γιορτάσει 10 χρόνια λειτουργίας, έχει εργαστεί για περισσότερο από ένα έτος πάνω στην αλλαγή της εικόνας της και σχεδιάζει να δώσει έμφαση στη δέσμευσή της για διατροφική, περιβαλλοντική και κοινωνική "ευεξία".

Όπως ανέφερε, η εφαρμογή των πλάνων "θα καθορίσουν τη θέση της εταιρείας για άλλη μια δεκαετία, στο χώρο του γιαουρτιού και πέρα από αυτόν". Η νέα πρωτοβουλία θα υποστηριχθεί από integrated καμπάνια και σε εκτελέσεις online video, shopper marketing, social media και PR.    
TAGS: Chobani