To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu Aegis Network: Στο 3,8% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Dentsu Aegis Network: Στο 3,8% η αύξηση της δαπάνης το 2018
Η Dentsu Aegis Network περιμένει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 3,9% το 2018, χάρη στην επιστροφή των συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών στην ανάπτυξη και στην "ώθηση" που θα προσφέρει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.

Ο global chief executive της Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ανέφερε πως η διαφημιστική αγορά ωφελήθηκε ελαφρώς, έπειτα από ένα σκληρό 2017, ιδιαίτερα για τους ομίλους διαφημιστικών εταιρειών.

Για την εταιρεία, η οποία είχε προβλέψει τον Ιανουάριο αύξηση 3,6% για το σύνολο του 2018, η αναβάθμιση των προσδοκιών αφορούσε όλες τις βασικές περιφέρειες, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αμερικής, του Ηνωμένου Βασιλείου της Δυτικής Ευρώπης και της Ασίας-Ειρηνικού.

Πάνω από το 1/4 της δαπάνης θα διοχετευθεί στις mobile συσκευές, χάρη κυρίως στην αύξηση της κατανάλωσης video υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με τις προβλέψεις. Η ψηφιακή δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 12,6% στα 231 δισεκατομμύρια δολάρια, καλύπτοντας το 38% του συνόλου της media δαπάνης κι αφήνοντας πίσω για πρώτη φορά την τηλεόραση.

Επιπλέον, δεν παρατηρείται κάποιο σημάδι περί μείωσης της δαπάνης στο "δίπολο" Google-Facebook, παρά τις ανησυχίες ορισμένων διαφημιζόμενων για τη brand ασφάλεια και την ιδιωτικότητα.

Τέλος, η Dentsu Aegis Network παραμένει αισιόδοξη και για το 2019, εκτιμώντας πως η παγκόσμια ανάπτυξη στη διαφημιστική δαπάνη θα αγγίξει το 3,8%.
TAGS: Dentsu Aegis