To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu Aegis: Ξεπέρασε τον WPP στις εξαγορές

Dentsu Aegis: Ξεπέρασε τον WPP στις εξαγορές
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Results International

Το δίκτυο Dentsu Aegis "πήρε κεφάλι" έναντι του WPP στο δεύτερο τρίμηνο του 2016, σε ότι αφορά τις εξαγορές και συγχωνεύσεις, καθώς ο ρυθμός των deals επιβραδύνθηκε κατά 11% σε ολόκληρο τον κόσμο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Results International, ο αριθμός των συναλλαγών στο διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, έπεσε από τις 246 το 2015 στις 219 τη φετινή χρονιά. Ο αριθμός αυτός ήταν κατά 24% μικρότερος από τις 287 συμφωνίες που προέκυψαν μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου του ίδιου έτους.

Η Dentsu Aegis, ο πέμπτος μεγαλύτερος όμιλος επικοινωνίας στον κόσμο, συμπλήρωσε 22 deals, δυο περισσότερα από τον WPP, με τα δυο συγκροτήματα να αποτελούν, παραδοσιακά, τα πιο ενεργά σε αυτό τον τομέα. Συνολικά, προέκυψαν 506 συμφωνίες στο πρώτο μισό του έτους από της αντίστοιχες περσινές 464, με συνολική αξία 8,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο chief executive της Dentsu Aegis, Jerry Buhlmann, οι εξαγορές αποτελούν "κλειδί ανάπτυξης" στη στρατηγική του ομίλου, που έχει θέσει σαν στόχο να μετατραπεί σε μια 100% digital οικονομία μέχρι το 2020.

Πέρα από τους μεγάλους holding Ομίλους, ξεχώρισαν στον τομέα των εξαγορών οι εταιρείες από το managment και το IT, όπως η Accenture. Επιπλέον, η ανάλυση έδειξε πως οι full-service digital εταιρείες αποτέλεσαν κορυφαία επιλογή για πολλούς ενδιαφερόμενους αγοραστές, καθώς κάλυψαν το 12% των deals για το εξεταζόμενο τρίμηνο (27).
TAGS: WPP, Dentsu Aegis