To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu Aegis: Υποβάθμισε τις προβλέψεις για τη δαπάνη

Dentsu Aegis: Υποβάθμισε τις προβλέψεις για τη δαπάνη
Η Dentsu Aegis Network υποβάθμισε κατά το ήμισυ την πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημειώνοντας πως η διαδικασία για το Brexit και η πίεση στη νοικοκυριά, προκάλεσε κόψιμο στα marketing μπάτζετ.

Η Global Adspend Forecast που δημοσιεύτηκε, αναφέρει πως η διαφημιστική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αυξηθεί κατά 2,9%, στα 21,9 δισεκατομμύρια λίρες, το 2018, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη του 5,9%. Σημειώνεται πως το 2016, χρονιά που πραγματοποιήθηκε το βρετανικό δημοψήφισμα για την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η δαπάνη είχε αυξηθεί κατά 6,1%.

Υποβάθμιση προβλέψεων όμως υπήρξε και για άλλες μεγάλες παγκόσμιες διαφημιστικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες (3,2% από 4%), η Δυτική Ευρώπη (2,6%, από 3,6%) και η Ασία-Ειρηνικός (4,2% από 4,6%).

Σε παγκόσμια κλίμακα, προβλέπεται αύξηση δαπάνης 3,6% την επόμενη χρονιά (πτώση από την προηγούμενη πρόβλεψη του 4,3%), η οποία είναι καλύτερη από την πρόβλεψη του 3,1% για το 2017, αλλά χειρότερη από την πραγματική ανάπτυξη 4,7% του 2016.

"Οι προβλέψεις δείχνουν μια αγορά σε μετασχηματισμό, αλλά όχι σε κρίση. Η πρόκληση για τα brands είναι να περιηγηθούν σε ένα οικονομικό πλαίσιο άνευ προηγουμένου και σε ένα ταχέα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Η επιτυχία βασίζεται στην παγκόσμια επιμονή και στη χρήση των κατάλληλων πλατφορμών και συστημάτων" ανέφερε σχετικά ο chief executive της Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann.  
TAGS: Dentsu Aegis