To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Deutsche Telekom: Μαζική Media αναθεώρηση στην Ευρώπη

Deutsche Telekom: Μαζική Media αναθεώρηση στην Ευρώπη
Η Deutsche Telekom φέρεται να προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 450 εκατομμυρίων ευρώ, media buying λογαριασμού της, στο πλαίσιο της ριζικής αλλαγής που θέλει να πραγματοποιήσει στην ευρύτερη επικοινωνιακή της στρατηγική στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με πηγές, η κλίμακα της αναθεώρησης στην οποία προχωρά η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης θα είναι πολύ μεγάλη, καθώς η μάρκα κοιτάει "πέρα από μια απλή λύση Media εταιρείας". Η Deutsche Telekom έχει επικοινωνήσει ήδη με Media εταιρείες, όπως η MediaCom του WPP που είναι υπεύθυνη για τη γερμανική αγορά, εκεί που ξοδεύει περί τα 300 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος για media σκοπούς.

Πέραν της μητρικής, άλλες 12, περίπου, αγορές στην Ευρώπη επηρεάζονται από αυτή την εξέλιξη. Εκτός από τη λύση της εταιρείας για τον χειρισμό του media buying, η Deutsche Telekom προσανατολίζεται στην προσέγγιση management consultants εκτός του media τομέα, για τον χειρισμό της media στρατηγικής και του insight, ενώ το ίδιο μπορεί να πράξει για το programmatic buying, το data management και την ενσωμάτωση ad τεχνολογίας.

Ο γερμανικός κολοσσός επιβεβαίωσε την αναθεώρηση, αναφέροντας: "Αποτελεί μια φυσιολογική επιχειρηματική πρακτική η αναθεώρηση στους συνεργάτες και στους προμηθευτές και τώρα πράττουμε κάτι ανάλογο στο πεδίο των media". Ο εκπρόσωπος της εταιρείας πρόσθεσε πως η διαδικασία βρίσκεται στα αρχικά της στάδια. Τέλος, σύμφωνα με την παγκόσμια ετήσια έκθεση για το 2015, τα παγκόσμια marketing έξοδά της ανήλθαν σε 2,6 δις ευρώ (συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ).