To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφημιστική αναθεώρηση από τη Dulux

Διαφημιστική αναθεώρηση από τη Dulux
Η μάρκα χρωμάτων Dulux, που ανήκει στην AkzoNobel, προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού, σε μια σειρά βασικών αγορών.

Η Bartle Bogle Hegarty είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του παγκόσμιου λογαριασμού της μάρκας το 2011 και θα συνεχίσει να εργάζεται για τη διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα γραφεία της σε Σανγκάη και Σιγκαπούρη θα εξακολουθήσουν να εξυπηρετούν την αγορά της Ασίας. Παρ' όλα αυτά, το γραφείο του Λονδίνου παραιτήθηκε των δικαιωμάτων του στις υπόλοιπες αγορές νωρίτερα μέσα στο 2016.

Η R3 είναι η εταιρεία που διαχειρίζεται την αναθεώρηση, οι εργασίες της οποίας λαμβάνουν χώρα στα κεντρικά της AkzoNobel, στο Άμστερνταμ. Οι βασικές αγορές που περιλαμβάνονται στην αναθεώρηση, είναι η Ευρώπη και η Λατινική Αμερική, με τη Βραζιλία να αποτελεί κρίσιμη περιοχή για τη μάρκα.

Σημειώνεται πως η MediaCom είναι εκείνη που χειρίζεται τα παγκόσμια media της AkzoNobel για όλα τα brands και δεν επηρεάζεται από την τρέχουσα δημιουργική αναθεώρηση.  
TAGS: Dulux, AkzoNobel