To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργικό spec από την Peroni Nastro Azzuro

Δημιουργικό spec από την Peroni Nastro Azzuro
Η Peroni Nastro Azzuro προχωρά σε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών, έπειτα από την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς, με την πώλησή της από τη SABMiller στην Asahi Group.

Η νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία της μάρκας έχει πραγματοποιήσει επαφές με διαφημιστικές εταιρείες και βρίσκεται στη φάση σχεδιασμού της shortlist, σε συνεργασία με τη συμβουλευτική The Observatory. Οι διαγωνισμοί αναμένεται να λάβουν χώρα στις αρχές του καλοκαιριού.

Η τρέχουσα δημιουργική συνεργάτιδα της Peroni Nastro Azzuro είναι η M&C Saatchi, η οποία διατηρεί το δικαίωμα χειρισμού του λογαριασμού από το 2012, όταν στο σχετικό spec είχε επικρατήσει των Havas London και J Walter Thompson London.

 Η νέα εταιρεία που θα επιλεγεί, θα κληθεί να ενισχύσει τη θέση της μάρκας σαν "super premium" μπίρα, ενώ η δουλειά που θα παραχθεί, θα περιλαμβάνει integrated δραστηριότητα. Σημειώνεται πως οι Peroni, Grolsch και Meantime πωλήθηκαν από τη SABMiller στη γιαπωνέζικη ζυθοποιία Asahi Group στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, σε μια συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε για λόγους ανταγωνισμού ενόψει της ολοκλήρωσης εξαγοράς της SABMiller από την Anheuser-Busch InBev.

Η Peroni δεν προχώρησε σε κάποιο σχόλιο που να επιβεβαιώνει ή να διαψεύδει τη δημιουργική αναθεώρηση που βρίσκεται σε εξέλιξη.