To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Disney: Διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς

Disney: Διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς
Η Disney κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα beta για την πρώτη streaming ad format με δυνατότητα αγοράς, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν τα αγαπημένα τους προϊόντα online μέσω του περιεχομένου.
 Οι νέες Gateway Shop διαφημίσεις είναι διαδραστικές και προβάλλονται στο Hulu. Η εμπειρία αγορών επιτρέπει στους θεατές να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτροπές για προϊόντα που αποστέλλονται απευθείας στα τηλέφωνά τους μέσω ειδοποιήσεων ή email. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να εξατομικεύσουν τις ενεργούς ενότητες διαφημίσεων με τη δυνατότητα εναλλαγής από μια οθόνη σε μια δεύτερη οθόνη. Η ιδέα σκοπεύει να αυξήσει την ευαισθητοποίηση χωρίς να διαταράξει ή να διακόψει την εμπειρία του θεατή. Τα δεδομένα και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν γίνει κύριος στόχος της Disney.
Η Unilever εντάχθηκε ήδη στην Disney ως μέρος της περιορισμένης έκδοσης beta για το Gateway Shop. Ο στόχος πίσω από όλη αυτή την τεχνολογία και τα δεδομένα είναι να ξαναφτιάξουμε τον κόσμο της διαφήμισης με τον ίδιο τρόπο που έκανε η εταιρεία με την ψυχαγωγία. Πέρυσι η Disney επένδυσε πολύ περισσότερα στην τεχνολογία σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια, δήλωσε ο Bob Iger, διευθύνων σύμβουλος της Disney, την Τετάρτη 10/01.
TAGS: Disney