To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Estee Lauder: Προς Dentsu Aegis το media buying στην ΕΜΕΑ

Estee Lauder: Προς Dentsu Aegis το media buying στην ΕΜΕΑ
Η Estee Lauder Company (ELC) φέρεται να καταλήγει στην επιλογή της Dentsu Aegis Network για τον χειρισμό του media buying στην περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Η μέχρι πρότινος συνεργάτιδα Omnicom υπερασπίστηκε τον, ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ, λογαριασμό κατά τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας, ωστόσο δεν κατάφερε να τον διατηρήσει. Η Manning Gottlieb OMD συνεχίζει να κρατά τα δικαιώματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Estee Lauder στην Ευρώπη.

Σημειώνεται πως η εταιρεία προϊόντων ομορφιάς ήταν ένας από τους πρώτους πελάτες της M2M στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2003, ωστόσο μετακίνησε τον λογαριασμό στην "αδερφή" Manning Gottlieb OMD το 2016 και υποχρέωσε την Omnicom να τερματίσει τη λειτουργία της M2M.

Η Estee Lauder ξοδεύει περί τα 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε "διαφήμιση, merchandising, promotion και ανάπτυξη προϊόντων". Για την ώρα, καμία από τις εμπλεκόμενες πλευρές, δεν έχει επιβεβαιώσει την έναρξη συνεργασίας της ELC με τη Dentsu Aegis.   
TAGS: Estee Lauder