To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: «Self-Serve» μοντέλο διαχείρισης καμπανιών

Google: «Self-Serve» μοντέλο  διαχείρισης καμπανιών
Η Google σχεδιάζει τους επόμενους μήνες δοκιμές για τους retailers στις διαφημίσεις αναζήτησης 3600 που επιτρέπουν τη διαχείριση της καμπάνιας τους αλλά και την επέκταση του προγράμματος Beta παγκοσμίως. Το «Self-Serve» μοντέλο θα δώσει στα brands τη δυνατότητα να μετρήσουν την επιτυχία των καμπανιών τους.
Η Google λάνσαρε πρόσφατα ένα κλειστό beta στις διαφημίσεις αναζήτησης με εργαλεία διαχείρισης για 3600 Offsite Retail Media καμπάνιες. Η κίνηση της Google είναι μέρος μιας αυξανόμενης τάσης στο retail media. Η Lowe's υιοθέτησε πρώτη τα εργαλεία της Google και θα ξεκινήσει το πρώτο Offsite Retail Media offering στο Google Search and Shopping, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο αυτο-διαχειριζόμενης υπηρεσίας. Το σχέδιο είναι επίσης να εφαρμόσει τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης για τους συνεργάτες της.
«Τα brands ζητούν επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που παρέχουν μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο των επενδύσεων των media», γράφει ο Ewan Fisher, διευθυντής προϊόντων του Search Ads 3600 σε σχετικό blog, προσθέτοντας ότι «με αυτόν τον τρόπο διαχείρισης της καμπάνιας στο SA3600, οι retailers στο μέλλον θα επιτρέψουν στα brands και τις εταιρείες να διαχειρίζονται τις ίδιες τις καμπάνιες τους».
Το Offsite Retail Media επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν σε περισσότερους καταναλωτές σε μοναδικές τοποθεσίες από τον ιστότοπο του retailer. Η ιδέα είναι να βελτιωθεί η απόδοση, συνδυάζοντας το κοινό του retail με το Google AI σε όλα τα κανάλια.