To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Henkel: Στη DDB το δημιουργικό του Persil στις ΗΠΑ

Henkel: Στη DDB το δημιουργικό του Persil στις ΗΠΑ
Ο γερμανικός κολοσσός καταναλωτικών αγαθών Henkel επέλεξε τη DDB New York, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για το brand απορρυπαντικού Persil ProClean στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και ύστερα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης.

Τον λογαριασμό χειριζόταν προηγουμένως η TBWA\Chiat\Day, η οποία παρήγαγε την καμπάνια για το φετινό Super Bowl. Και οι δυο εταιρείες (η πρώην και η νυν) που ανήκουν στον όμιλο Omnicom, διεκδίκησαν τον λογαριασμό.

"Είναι μια σπουδαία νίκη για τη DDB NY. Το Persil αποτελεί ένα brand με τεράστιες φιλοδοξίες και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την ομάδα του" ανέφερε ο CEO της DDB NY, Chris Brown. Αξίζει να σημειωθεί πως το ευρύτερο δίκτυο της DDB έχει συνεργαστεί με τη Henkel σε ολόκληρο τον κόσμο, δημιουργώντας καμπάνιες για το Persil σε Γερμανία, Αίγυπτο κι Αργεντινή, μεταξύ άλλων χωρών.

Η Henkel δεν συνεργαζόταν με τη DDB στις ΗΠΑ για πολλά χρόνια, εξαιτίας του conflict που υπήρχε με το ανταγωνιστικό brand Clorox, δημιουργική συνεργάτιδα του οποίου ήταν η DDB San Francisco. Από τις αρχές του 2016, όμως, το Clorox μετατόπισε το δημιουργικό του σε FCB και Mcgarrybowen.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία από την Kantar Media, η Henkel ξόδεψε πέρσι περισσότερα από 35 εκατομμύρια δολάρια σε paid media για το λανσάρισμα του Persil στις ΗΠΑ.    

TAGS: DDB, Henkel