To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Honda: Διαπίστωσε παρατυπίες στη συνεργασία με Mediavest

Honda: Διαπίστωσε παρατυπίες στη συνεργασία με Mediavest
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μετατοπίσει τα media των ΗΠΑ στην RPA από τον Ιανουάριο.

Όταν η Honda Motor αποφάσισε να παραχωρήσει τις media buying επιχειρήσεις της για την αγορά των ΗΠΑ στην RPA τον Ιανουάριο, στάθηκε στην επιθυμία της να "επιστρέψει σε μια πιο ενοποιημένη δομή" για τα media, το social και την content δημιουργία. 

Ωστόσο, τώρα φαίνεται πως η μετατόπιση από τη Mediavest Spark στην RPA προέκυψε και για λόγους έλλειψης εμπιστοσύνης, οι οποίοι προήλθαν από τον χειρισμό του μπάτζετ της αυτοκινητοβιομηχανίας από πλευράς του media shop. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της The Wall Street Journal, η Honda έμαθε για "προβληματικές αναφερόμενες παρατυπίες στον τρόπο με τον οποίο γινόταν ο χειρισμός του λογαριασμού της, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος πως η Mediavest δεν πλήρωνε τις media εταιρείες μέσα στα προβλεπόμενα χρονικά όρια". 

Επιπλέον, η Honda ανακάλυψε πως "τα χρήματα που έπρεπε να παραχωρηθούν σαν bonus σε συγκεκριμένα στελέχη που ήταν υπεύθυνα για τον λογαριασμό, δεν έφταναν ποτέ σε αυτά" και πιστεύει πως υπερχρεώθηκε, επειδή η Mediavest "έκανε κατανομή του προσωπικού σε συγκεκριμένες εργασίες". 

"Η εμπιστοσύνη αποτελεί τη βάση σε όλες τις σχέσεις μας με τους πελάτες" ανέφερε εκπρόσωπος της Publicis Media, στην οποία ανήκει η Mediavest και συνέχισε: "Έπειτα από συζητήσεις με τον πελάτη, αναλάβαμε αμέσως δράση για να εξετάσουμε τους λόγους της ανησυχίας του. Τηρούμε κατά γράμμα τις συμφωνίες που συνάπτουμε με τους πελάτες και έχουμε αυστηρούς εσωτερικούς όρους για την υποστήριξή τους".