To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HSBC: Στην PHD τα παγκόσμια media

HSBC: Στην PHD τα παγκόσμια media
Η βρετανική εταιρεία τραπεζικών και οικονομικών υπηρεσιών, HSBC, επέλεξε την PHD του ομίλου Omnicom για τον χειρισμό των παγκόσμιων media, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.

Η μέχρι σήμερα υπεύθυνη ήταν η Mindshare του δικτύου GroupM, ενώ η media συμβουλευτική ID Comms, ήταν εκείνη που χειρίστηκε τη διαγωνιστική διαδικασία.

"Επιλέξαμε την PHD σαν τον προτιμώμενο προμηθευτή Media Planning and Buying, καθώς επέδειξε ισχυρές στρατηγικές ικανότητες και εξελιγμένες δυνατότητες digital μετασχηματισμού. Η συνολική προσέγγιση της PHD ξεχωρίζει στο σημερινή περίπλοκο περιβάλλον των media" ανέφερε η group head of marketing της HSBC, Leanne Cutts, η οποία ανέλαβε πέρσι τα συγκεκριμένα καθήκοντα κι ενώ έχει εργαστεί στο παρελθόν στη Mondelez International.

Η πραγματοποίηση της αναθεώρησης είχε γίνει γνωστή τον Ιανουάριο από την HSBC "στο πλαίσιο της δέσμευσης για διαρκή ανάπτυξη των media και marketing συνεργασιών".

Σύμφωνα το Ad Age Datacenter οι παγκόσμιες μετρήσιμες media δαπάνες της HSBC το 2016 έφτασαν στα 150 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο άλλες εκτιμήσεις ανεβάζουν το ποσό στα 400 εκατομμύρια.   
TAGS: HSBC