To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Procter & Gamble επιστρέφει στο YouTube

Η Procter & Gamble επιστρέφει στο YouTube
Η Procter & Gamble, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, κράτησε τις διαφημίσεις της μακριά από το YouTube για περισσότερο από ένα χρόνο λόγω ανησυχιών για ακατάλληλο περιεχόμενο. Τώρα επιστρέφει στο video site, αλλά πολύ πιο επιλεκτικά από πριν.

Η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών είπε στα brands της ότι μπορούν πλέον να αγοράσουν spots στο YouTube, επιστρέφοντας σε αυτό μετά τον Μάρτιο του 2017, όταν και σταμάτησε τη δαπάνη της στο συγκεκριμένο μέσο έπειτα από τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από εξτρεμιστικά και άλλα ενοχλητικά videos. Το μποϊκοτάζ επεκτάθηκε και σε άλλους σημαντικούς διαφημιζόμενους, με αποτέλεσμα η μητρική Google Alphabet Inc. να επανεξετάσει τις πολιτικές του YouTube και να προσλάβει περισσότερους συντονιστές για να "καθαρίσει" την υπηρεσία.

"Εργαστήκαμε εκτενώς με το YouTube κατά τη διάρκεια του προηγούμενου χρόνου για να βελτιώσουμε τη brand safety", δήλωσε η Tressie Rose, εκπρόσωπος της P&G. "Εκτιμούμε τη συνεργασία με την P&G και προσβλέπουμε σε συνέχιση αυτής της σχέσης", ήταν η απάντηση του YouTube.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως η P&G λειτουργεί διαφορετικά, πλέον, στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, καθώς σχεδιάζει να διαφημίζεται μονάχα μέσω videos που έχει προηγουμένως ελέγξει και εγκρίνει. Αυτά τα κλιπ θα προέρχονται από λιγότερα από 10.000 κανάλια του YouTube, ενώ στο παρελθόν η εταιρεία διατηρούσε εμπορική δραστηριότητα μέσα από 3 εκατομμύρια κανάλια.