To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPA Bellwether: Ανάκαμψη στα διαφημιστικά μπάτζετ στο β’ τρίμηνο

IPA Bellwether: Ανάκαμψη στα διαφημιστικά μπάτζετ στο β’ τρίμηνο
Η τάση της πτώσης των διαφημιστικών μπάτζετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, διακόπηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2018, καθοδηγούμενη κυρίως από την ιντερνετική δαπάνη και τη δαπάνη των βασικών media, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης IPA Bellwether, που συνέταξε η IHS Markit.

Ένα καθαρό ποσοστό 6,5% των marketers αναθεώρησαν προς τα πάνω τα συνολικά τους μπάτζετ το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου. Το ποσοστό αυτό ήταν ψηλότερο από το 5% του πρώτου τριμήνου, το οποίο ήταν και το χαμηλότερο από το ξεκίνημα του 2016.

Επιπλέον, υπήρξε αξιοσημείωτη ανάκαμψη των μπάτζετ των βασικών Media, καθώς η καθαρή ισορροπία του -2,1% του πρώτου τριμήνου γύρισε σε θετικό πρόσημο (+4,9%) στο δεύτερο τρίμηνο.

Τα διαδικτυακά μπάτζετ σημείωσαν το ένατο διαδοχικό τρίμηνο ανάπτυξης, φτάνοντας στο ποσοστό ρεκόρ του 22,7%. Ωστόσο, η mobile διαφήμιση δεν ωφελήθηκε ιδιαίτερα (-0,7%).

Άλλες κατηγορίες ανάπτυξης στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, ήταν τα events και sales promotions, ενώ συρρικνώθηκαν direct marketing, market research και PR.