To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

JWT: Καταργεί τον ρόλο του worldwide chief creative officer

JWT: Καταργεί τον ρόλο του worldwide chief creative officer
Η J. Walter Thompson ανακοίνωσε πως καταργεί τη θέση του worldwide chief creative officer, με συνέπεια ο Matt Eastwood, που βρισκόταν σε αυτή από τον Ιούλιο του 2014, να αποχωρεί προς "αναζήτηση νέων ενδιαφερόντων", με βάση τη σχετική ανακοίνωση.

"Επανασχεδιάζουμε το μέλλον της εταιρείας. Η απόφαση που πήραμε, θα μας επιτρέψει να είμαστε περισσότερο ευκίνητοι και να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια ισχύ που διαθέτουμε" ανέφερε μεταξύ άλλων η Worldwide CEO της JWT, Tamara Ingram. σε εσωτερικό της memo προς τους εργαζόμενους της εταιρείας, πρόσθεσε πως: "η δημιουργικότητα παραμένει στην καρδιά των επιχειρήσεών μας, ωστόσο σήμερα αποτελεί μια περισσότερο συνεργατική διαδικασία, που δεν γνωρίζει σύνορα.

Πλέον, το Creative Council της JWT Worldwide θα εξελιχθεί περισσότερο για να καλύψει τις ανάγκες της εταιρείας, ενσωματώνοντας ένα ρόστερ ταλαντούχων ατόμων".

Σημειώνεται πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά, κατά την οποία η JWT αποφασίζει να πορευτεί χωρίς global CCO. Η θέση παρέμεινε κενή και την περίοδο 2009-2014, με τον προηγούμενο global creative chief, Craig Davis, να αποχωρεί το 2009. Σε ότι αφορά τον Eastwood και πριν ενταχθεί στη JWT, αποτελούσε chief creative officer της DDB στη Νέα Υόρκη.  
TAGS: JWT