To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mitsubishi: Στη BSSP το δημιουργικό και digital στις ΗΠΑ

Mitsubishi: Στη BSSP το δημιουργικό και digital στις ΗΠΑ
Η ανεξάρτητη Butler Shine Stern & Partners είναι η εταιρεία που αναλαμβάνει τη διαχείριση των δημιουργικών, social και digital δραστηριοτήτων της Mitsubishi στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, έπειτα από το πρόσφατο "διαζύγιο" της αυτοκινητοβιομηχανίας με την 180LA του Omnicom.

Από την πλευρά της, η BSSP είχε προηγουμένως εγκαταλείψει τον λογαριασμό της Mini στις ΗΠΑ, με τη γερμανική μάρκα να μην έχει καταλήξει ακόμα στον αντικαταστάτη. Η Mitsubshi προχώρησε στην πρόσληψη νέας marketing συνεργάτιδας, καθώς προετοιμάζεται να αυξήσει τις εμπορικές της δαπάνες, ενόψει του λανσαρίσματος δυο νέων μοντέλων οχημάτων.

Σύμφωνα με την senior director of marketing της Mitsubishi Motors North America, Francine Harsini, η μάρκα εξέτασε μια μακρά λίστα από εταιρείες πριν λάβει την τελική της απόφαση για την BSSP, που "αποτελεί καλό συμπλήρωμα για εμάς, από πλευράς χημείας".

Πέρσι, η Mitsubishi Motors ξόδεψε 86,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ τον περσινό Οκτώβριο η Nissan Motor Co. εξαγόρασε το 34% της Mitsubishi, εντάσσοντάς την στο παγκόσμιο συνεργατικό σχήμα Renault-Nissan Alliance.

Σημειώνεται πως το media buying της Mitsubishi στις ΗΠΑ χειρίζεται η PHD, ενώ η OMD είναι υπεύθυνη για τη Nissan.      

TAGS: Mitsubishi