To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nestle: Δημιουργική αναθεώρηση στη Βόρεια Αμερική

Nestle: Δημιουργική αναθεώρηση στη Βόρεια Αμερική
Σε μια κίνηση που έχει σαν στόχο τη μείωση των εξόδων, η Nestle ξεκίνησε αναθεώρηση για την ενοποίηση τμημάτων του διαφημιστικού της λογαριασμού στη Βόρεια Αμερική και τη συγκέντρωσή τους σε 4 με 6 εταιρείες.

Η αναθεώρηση δεν φέρεται να αφορά τις ψηφιακές και δημιουργικές επιχειρήσεις ορισμένων εκ των μεγαλύτερων brands της εταιρείας τροφίμων, ενώ σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, σχετίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου με τα προϊόντα παρασκευασμένου φαγητού.

Ο ελβετικός όμιλος ολοκλήρωσε την τελευταία μακρόχρονη αναθεώρησή του το 2014, όταν συρρίκνωσε το ρόστερ των 20 digital εταιρειών στις 8, ενώ με βάση την ενημέρωση, στο νέο spec θα συμμετάσχουν οι συγκεκριμένες εταιρείες, μαζί με άλλα εξειδικευμένα shops.

"Αναζητούμε πάντα τρόπους για να βελτιώσουμε τη συνεργασία μας με τις εταιρείες. Βάσει αυτού, προκύπτουν περιοδικές αλλαγές, ωστόσο δεν θέλουμε να δημοσιοποιήσουμε κάτι περισσότερο τη δεδομένη περίοδο" ήταν το σχόλιο εκπροσώπου της Nestle στο Adweek.

Στο μεταξύ, η Kantar Media αναφέρει πως η Nestle ξόδεψε 633,4 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα μέσα στις ΗΠΑ το 2017, ποσό που ήταν χαμηλότερο από τα 700, περίπου, που διέθεσε ένα χρόνο πριν.

Επιπλέον, σημειώνεται πως ορισμένες από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Nestle στη Βόρεια Αμερική, είναι οι McCann, J. Walter Thompson, Leo Burnett, Grey, Ogilvy, FCB, Doner, Reach και Deep Focus. 
TAGS: Nestle