To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Omnicom: Πτώση καθαρών εσόδων για το 2017

Omnicom: Πτώση καθαρών εσόδων για το 2017
Τα καθαρά έσοδα του Omnicom για το 2017 μειώθηκαν κατά 5,2%, στα 1,09 δισεκατομμύρια δολάρια, με τον τζίρο σε Ηνωμένο Βασίλειο και Βόρεια Αμερική να συρρικνώνεται στη διάρκεια του έτους.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στις φορολογικές αλλαγές που επιβλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες αύξησαν τους φόρους του ομίλου κατά 106,3 εκατομμύρια δολάρια στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του έτους.

Σαν αποτέλεσμα αυτού, τα καθαρά έσοδα για το τελευταίο τρίμηνο του 2017 δέχτηκαν "χτύπημα" και συρρικνώθηκαν κατά 27,4%, στα 254,4 εκατομμύρια δολάρια από τα 350,3 εκατομμύρια της αντίστοιχης περιόδου του 2016. Τα χαμηλότερα καθαρά έσοδα αποδίδονται και στην πτώση του συνολικού τζίρου του ομίλου κατά 0,9%, στα 15,27 δισεκατομμύρια δολάρια.

Περιφερειακά, τα έσοδα στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 0,9%, ενώ οι επιχειρήσεις στη Βόρεια Αμερική συρρικνώθηκαν κατά 5,3%. Ο όμιλος απέδωσε καλύτερα στην Ευρώπη (+9,4%), στην Ασία-Ειρηνικό (0,9%), στη Λατινική Αμερική (16,8%) και στη Μέση Ανατολή-Αφρική (12,8%).

Σε επίπεδο κατηγοριών, η διαφήμιση συρρικνώθηκε κατά 0,6%, αντιπροσωπεύοντας το 53,3% των συνολικών εσόδων του Omnicom, ενώ τα CRM consumer experience και CRM execution μειώθηκαν κατά 3,2% και 1,6% αντίστοιχα, αντιπροσωπεύοντας το 31,6% των συνολικών εσόδων. Αντίθετα, βελτιώθηκαν οι κατηγορίες healthcare (+3,3%) και PR (+0,1%).  
TAGS: Omnicom