To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια αναθεώρηση από την Coty

 Παγκόσμια αναθεώρηση από την Coty
Αφορά στο δημιουργικό και στο digital, ενώ εκτείνεται στην κατηγορία καλλυντικών.  

Η εταιρεία ειδών ομορφιάς Coty προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων δημιουργικών και digital λογαριασμών για το παράρτημα καλλυντικών. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες έχουν λάβει ήδη RFI, ενώ η αναθεώρηση καλύπτει τις μάρκες καλλυντικών της Coty, όπως οι Bourjois, Rimmel London και Sally Hansen. Τη διαδικασία εποπτεύει η Roth Observatory.

Σημειώνεται πως το 2011 η Laird & Partners ήταν εκείνη που ανέλαβε τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του Rimmel London, αντικαθιστώντας τη J Walter Thompson. Η ZenithOptimedia αποτελεί την παγκόσμια media planning and buying συνεργάτιδα της εταιρείας ειδών ομορφιάς από το 2015, όταν είχε επικρατήσει τριών άλλων εταιρειών στο σχετικό spec. Η OMD ήταν υπεύθυνη για τον συγκεκριμένο λογαριασμό στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά, ωστόσο παραιτήθηκε του δικαιώματός της νωρίτερα μέσα στη χρονιά.

Στο portfolio της Coty περιλαμβάνονται επίσης brands αποσμητικών και προϊόντων περιποίησης δέρματος, όπως τα Davidoff, Calvin Klein, Chloé και Philosophy, ενώ το 2015 ο Scott Eastwood (γιός του Clint Eastwood) πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικό του αποσμητικού Davidoff Cool Water.