To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο media spec από την Puma

Παγκόσμιο media spec από την Puma
Παγκόσμια media αναθεώρηση πραγματοποιεί η Puma, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.

Η γερμανική εταιρεία αθλητικής ένδυσης αποτελούσε μέχρι τον Μάιο μέλος του γαλλικού ομίλου luxury αγαθών Kering, ο οποίος ωστόσο αποφάσισε να απεμπλακεί και να μειώσει το ποσοστό συμμετοχής του στο 16% από το 86%.

Έτσι, η Puma συνεχίζει σαν ανεξάρτητη εταιρεία και με τη συμβολή της Rihanna, που εντάχθηκε σε αυτή σαν creative director το 2014, έχει ξεφύγει από τις αθλητικές της ρίζες και έχει μετατραπεί σε fashion powerhouse. Στο τελευταίο τρίμηνο, μάλιστα, η Puma είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21,5%, ενώ παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη σε όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες και τους τομείς δράσης.

Η Blue 449 του ομίλου Publicis είναι η τρέχουσα media συνεργάτιδα, ενώ η βρετανική συμβουλευτική ID Comms είναι εκείνη που "τρέχει" τη διαδικασία αναθεώρησης. Η παγκόσμια media δαπάνη της Puma εκτιμάται σε 120 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την R3.  

TAGS: Puma