To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PayPal: Shortlist για το παγκόσμιο δημιουργικό

PayPal: Shortlist για το παγκόσμιο δημιουργικό
Η PayPal φέρεται να έχει καταλήξει στις δυο εταιρείες που συνθέτουν την τελική shortlist της παγκόσμιας δημιουργικής της αναθεώρησης, η οποία συμπλήρωσε έξι μήνες σε διάρκεια.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι εταιρείες που θα διεκδικήσουν τον λογαριασμό είναι οι R/GA και AKQA. Η διαδικασία ξεκίνησε τον Οκτώβριο, με την υπηρεσία πληρωμών να αναζητά μια σταθερή δημιουργική συνεργάτιδα με ψηφιακό προσανατολισμό. Η Kantar Media ανέφερε πως η PayPal ξόδεψε 180,7 εκατομμύρια σε marketing προσπάθειες στις ΗΠΑ το 2017, από τα 207,7 εκατομμύρια της αμέσως προηγούμενης χρονιάς.

Η τωρινή συνεργάτιδα Crispin Porter + Bogusky ανέλαβε τα καθήκοντά της το καλοκαίρι του 2015, την περίοδο που η PayPal διασπάστηκε από το eBay. Δεν έχει γίνει γνωστό αν η CP+B προσπάθησε να υπερασπιστεί το δικαίωμά της, ωστόσο κάποιες πληροφορίες τη θέλουν να συνεχίζει τη συνεργασία της με την υπηρεσία σε ορισμένα projects.

Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη συνεργασία των PayPal και CP+B είχε σαν αποτέλεσμα το λανσάρισμα καμπανιών, όπως η “PayPal Can Do That” και η “New Money”, η οποία "έτρεξε" το 2016 στο πλαίσιο του Super Bowl 50.
TAGS: PayPal