To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pfizer: Μετακινεί το creative στην Publicis

Pfizer: Μετακινεί το creative στην Publicis

Η Pfizer μεταφέρει το παγκόσμιο creative από τις FCB και IPG Health του Ομίλου Interpublic στην Publicis, μόλις 10 μήνες μετά τη συνεργασία της με τις δύο εταιρείες, σύμφωνα με το Campaign. Ωστόσο, η IPG διατηρεί το λογαριασμό PR της Pfizer, που κέρδισε σε spec τον Ιούνιο. Οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνουν τις Weber Shandwick και Golin, που εργάζονται υπό την Dxtra Health. Η IPG διατηρεί επίσης το health business. Η Pfizer επιβεβαίωσε ότι θα «ενσωματώσει πλήρως το δημιουργικό στην Publicis», η οποία ήδη έχει τα data, media και παραγωγή. «Η Publicis και η IPG, η καθεμιά με τους αντίστοιχους τομείς ευθύνης της, θα συνεχίσουν να βοηθούν στην προώθηση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ αιχμής, βασισμένες σε δεδομένα και εστιασμένες στην αξία της επιστήμης μας και στις ανακαλύψεις μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η εταιρεία είχε επιλέξει τον Μάιο την IPG να χειρίζεται το παγκόσμιο δημιουργικό της και την Publicis Groupe για το media planning and buying. Ο λογαριασμός, αξίας 1,41 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2023 κάλυπτε περισσότερες από 30 αγορές. Η Pfizer δαπάνησε 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έξοδα το 2023, από 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση 10-K SEC της εταιρείας.

TAGS: Pfizer, Publicis