To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρώτη σε new business στο α’ εξάμηνο η MediaCom

Πρώτη σε new business στο α’ εξάμηνο η MediaCom
Στην κορυφή του New Business Barometer H1 2017, που παρουσίασε η COMvergence, βρίσκεται η MediaCom, μεταξύ των υπολοίπων media εταιρειών σε παγκόσμια κλίμακα.

Η θέση αυτή μπορεί να βρει εξήγηση στους δυο νέους παγκόσμιους πελάτες που πρόσθεσε στο Portfolio της (Walgreens-Boots και PSA Peugeot-Citroen), συγκεντρώνοντας επιπλέον λογαριασμούς άνω του 1 δισ. δολαρίων. Η εταιρεία διατήρησε ταυτόχρονα δυο μεγάλους τοπικούς πελάτες (FAW Volkswagen στην Κίνα και P&G στη Γερμανία), ενώ την ίδια στιγμή οι άλλες εταιρείες της GroupM, MEC και Mindshare βρέθηκαν επίσης μέσα στο Top 5, στην τρίτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Η Starcom ήταν δεύτερη και η Dentsu x (πρώην Dentsu Media) συμπλήρωσε την κορυφαία πεντάδα.

Η συγκεκριμένη έρευνα αναπτύχθηκε από τα αποτελέσματα 500 media specs και κινήσεων που ολοκληρώθηκαν το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2017 σε 21 βασικές αγορές.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το 22% του συνόλου των λογαριασμών, κερδήθηκαν ή διατηρήθηκαν από ανεξάρτητες εταιρείες, ενώ σε επίπεδο δικτύων, η GroupM ήταν πρώτη, ακολουθούμενη από Dentsu Aegis Network και Publicis Media.