To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Παρουσίασε την υψηλότερη ανάπτυξη λειτουργικού κέρδους

Publicis: Παρουσίασε την υψηλότερη ανάπτυξη λειτουργικού κέρδους
Η εξαγορά της Sapient από τον όμιλο Publicis τον Φεβρουάριο του 2015, βοήθησε τον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο να παρουσιάσει την ισχυρότερη ανάπτυξη σε λειτουργικό κέρδος μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων επικοινωνίας, με βάση τα στοιχεία που παρείχε η Kingston Smith.

Συγκεκριμένα, το λειτουργικό κέρδος αυξήθηκε κατά 25,8%, αγγίζοντας το 1,1 δισ. λίρες, με αύξηση εσόδων 32,2% (7 δισ. δολάρια). Η Kingston Smith ανέφερε πως ένα κικρό, μόνο, μέρος από τα έσοδα του Publicis ήταν οργανικό και απέδωσε το περισσότερο στην εξαγορά της Sapient. O Havas είχε τη δεύτερη ισχυρότερη ανάπτυξη, με λειτουργικό κέρδος 229 εκατομμυρίων λιρών το 2015, σε αύξηση που έφτασε στο 19,8%. Τα έσοδα ήταν 1,6 δισ. λίρες, αυξημένα κατά 17,3%. Μεγάλο μέρος της εξέλιξης αυτής, αποδόθηκε στις 13 εξαγορές του ομίλου μέσα στο έτος.

Ο Interpublic από την πλευρά του, ήρθε τρίτος στη μέτρηση αυτή, με αύξηση 10,6% στο λειτουργικό όφελος (570 εκατ. λίρες), ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν 1% (5 δισ. λίρες). Ο όμιλος Dentsu Aegis παρείχε στοιχεία εννεαμήνου (μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015), καθώς διαφοροποίησε το τέλος του έτους της έπειτα απο τη συγχώνευση με τον Aegis. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις πάντως και με βάση τα δεδομένα στοιχεία, η αύξηση του λειτουργικού κέρδους στο σύνολο τους έτους μπορεί να φτάσει στο 8,1% (767 εκατ. λίρες) και αυτή των εσόδων στο 31,9% (4,8 δισ. λίρες).

Ο WPP παραμένει ο μεγαλύτερος όμιλος από πλευράς κερδών και εσόδων. Το λειτουργικό του κέρδος αυξήθηκε κατά 8,3% (1,6 δισ.), ενώ τα έσοδα κατά 4,6% (10,5 δισ.).

Τέλος, ο Omnicom είδε το λειτουργικό κέρδος να αυξάνεται κατά 1,2% (1,3 δισ.) και τα έσοδα να συρρικνώνονται κατά 1,2% (9,9 δισ.).