To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Rebranding για την Publicitas

Rebranding για την Publicitas
Η διεθνής εταιρεία media sales, Publicitas προχωρά σε rebranding και ονομάζεται NewBase, δίνοντας έμφαση στην ανεξαρτησία της, έπειτα από την αλλαγή ιδιοκτησιακού την περσινή χρονιά.

Η εταιρεία ανήκε στη γερμανική επενδυτική Aurelius από το 2014, ωστόσο ο group chief executive Jörg Nürnberg και ο chief finance officer Carsten Brinkmeier ηγήθηκαν της εξαγοράς του management, που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο. Οι οικονομικές λεπτομέρειες του deal δεν έγιναν γνωστές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η NewBase έχει σαν στόχο να καθιερωθεί σαν "digital innovator", με βάση το "strategic media marketing". Επιπλέον, πρόσθεσε πως θα συνδυάσει τη διεθνή και τοπική media intelligence και την διαφημιστική στρατηγική, προσφέροντας πλήρη υποστήριξη στους πελάτες.

"Το rebranding σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη της εταιρείας. Προσδιορίζουμε εκ νέου την ταυτότητά μας, καθώς αποτελούμε μια ανεξάρτητη εταιρεία, η οποία οδηγεί την αλλαγή και διαμορφώνει το μέλλον της media marketing βιομηχανίας" ανέφερε ο Nürnberg.
TAGS: Publicitas