To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Revlon: Αναθεώρηση για το media planning and buying

Revlon: Αναθεώρηση για το media planning and buying
Σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της, προχωρά η Revlon κι ενώ έχουν περάσει 10 μήνες από την περίοδο που η εταιρεία καλλυντικών συγκέντρωσε media και δημιουργικό για το σύνολο του brand portfolio της στον WPP.

Η Mediacom, η οποία αρχικά κέρδισε τον λογαριασμό της Βόρειας Αμερικής το 2010, χειρίζεται πλέον τα media σε όλο τον κόσμο, ενώ η Grey αποτελεί τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για τη Revlon και τη σειρά των brands της.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Mediacom δεν θα υπερασπιστεί το δικαίωμα της. "Στις 23 Μαρτίου, η Revlon μας ενημέρωσε για την πρόθεσή της να προχωρήσει σε media αναθεώρηση. Την ενημερώσαμε πως δεν θα συμμετέχουμε" ήταν το σχόλιο της media εταιρείας. Για την ώρα, δεν έχει γίνει γνωστό αν η διαδικασία "τρέξει" εσωτερικά.

Σημειώνεται πως, με βάση τις οικονομικές της εκθέσεις, η Revlon ξόδεψε περισσότερα από 400 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα μέσα ανά τον κόσμο το 2016. Επιπλέον, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το τέταρτο τρίμηνο του 2017, η εταιρεία έκανε γνωστό πως οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 1,8% σε σύγκριση με πέρσι.
TAGS: Revlon