To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Revlon: Στον WPP το σύνολο της παγκόσμιας διαφήμισης

Revlon: Στον WPP το σύνολο της παγκόσμιας διαφήμισης
Η Revlon συγκέντρωσε τον, ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, multi-brand παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό στις Grey και Mediacom του ομίλου WPP. 

Η  συγκεκριμένη εξέλιξη έγινε εφικτή, έπειτα από την απόφαση της Grey να διακόψει τη σχέση της με την Coty νωρίτερα μέσα στο 2017, επικαλούμενη «οικονομικές διαφορές». Αργότερα, η Coty μετακίνησε βασικό μέρος των επιχειρήσεων στην Droga5. 

Από την πλευρά της, η Revlon εμφανίζεται ικανοποιημένη από τη συνεργασία με την Grey, με τον CEO Fabian Garcia να επισημαίνει πως «η Grey διαθέτει επιτυχίες και βαθιά γνώση της βιομηχανίας ομορφιάς», ενώ η Mediacom, που έχει ήδη συνεργαστεί με τη βασική μάρκα Revlon στις ΗΠΑ, θα επεκτείνει τα καθήκοντά της σε παγκόσμια κλίμακα πάνω στο media planning and buying του συνόλου των brands. 

Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως η Grey συνεχίζει να διαχειρίζεται τη διαφήμιση των brands περιποίησης μαλλιών Pantene και Herbal Essences της P&G.
TAGS: WPP, Revlon