To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sloggi: Στη MullenLowe Group το σύνολο της επικοινωνίας

Sloggi: Στη MullenLowe Group το σύνολο της επικοινωνίας
Η εταιρεία εσωρούχων Sloggi που ανήκει στο Triumph Group, προχώρησε στην πρόσληψη της MullenLowe Group, προκειμένου να αποτελέσει την βασική integrated συνεργάτιδά της σε παγκόσμια κλίμακα, ενόψει της κυκλοφορίας καμπάνιας που θα επαναλανσάρει το brand.

Η δημιουργική εταιρεία του ομίλου IPG θα "τρέξει" τη διαφήμιση, τα media και το digital από το γραφείο της στο Λονδίνο, με περιφερειακή υποστήριξη από τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Χονγκ Κονγκ και την Ιαπωνία. Η MullenLowe κέρδισε τον συγκεκριμένο λογαριασμό έπειτα από τη διαδικασία spec, χωρίς να υπάρχει προηγούμενη σταθερή συνεργάτιδα.

Πλέον, μια full integrated ομάδα θα δημιουργηθεί για τη Sloggi, αποτελούμενη από στελέχη των MullenLowe, MullenLowe Open, MullenLowe MediaHub και MullenLowe Profero. Η πρώτη δουλειά για τη μάρκα αναμένεται για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς σουτιέν.

Το marketing της Sloggi δεν διατηρούσε δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια σε σύγκριση με τις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν είχε προσλάβει τον ολυμπιονίκη δρομέα Linford Christie σαν πρεσβευτή του brand. Σύμφωνα με όσα σχολίασε ο επικεφαλής της marketing στρατηγικής της Sloggi, Tom Jacobs, σκοπός της μάρκας είναι να καθιερωθεί σαν το καθημερινό brand άνεσης. "Η MullenLowe είχε ξεκάθαρη κατανόηση του κοινού στόχου και του τρόπου με τον οποίο μπορεί το brand να αποκτήσει σημασία γι' αυτό το κοινό. Απο στρατηγικής πλευράς, έδειξαν πως μπορούν να συνδυάσουν αρμονικά διαφορετικά στοιχεία του επικοινωνιακού προγράμματος" πρόσθεσε.