To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη JWT ο διαφημιστικός λογαριασμός της Grolsch

Στη JWT ο διαφημιστικός λογαριασμός της Grolsch
Η J Walter Thompson ανέλαβε τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της μάρκας μπίρας Grolsch, η οποία ανήκει στον όμιλο της Asahi, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.

Η διαφημιστική εταιρεία κατάφερε να αφήσει πίσω της άλλες εταιρείες στο spec που διαχειρίστηκε η The Observatory International.

Πλέον, η JWT θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη μια παγκόσμιας brand πλατφόρμας για το brand και ο χειρισμός του λογαριασμού θα λαμβάνει χώρα στο γραφείο της στο Λονδίνο, ενώ θα υπάρχει συνεργασία και με τοπικά γραφεία σε συγκεκριμένες αγορές. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Grolsch ξεκινά συνεργασία με μια κεντρική παγκόσμια εταιρεία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι VCCP και BMB ήταν εκείνες που συνεργάζονταν με τη μάρκα για τη διαφήμιση.

"Η ομάδα της JWT άφησε πίσω της όλα τα εμπόδια κι επέδειξε πάθος για τη μάρκα μας, καθώς και την ικανότητα να μεταφέρει τις ιδέες μας μέσα από όλα τα μεγάλα κανάλια επικοινωνίας" σχολίασε ο global brand and innovation director της Grolsch, Richard Ingram.

Σε μια άλλη εξέλιξη για την JWT, παρελθόν αποτελεί έπειτα από 35 χρόνια ο Jasper Shelbourne, ο executive producer της J Walter Thompson Entertainment και πρώην executive creative director στη JWT London. Ο Shelbourne ήταν υπεύθυνος για το δημιουργικό τμήμα της εταιρείας, πριν αναλάβει καθήκοντα global creative director το 2002. Το 2010 λάνσαρε την JWT Entertainment.   
TAGS: JWT, Grolsch