To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη ZenithOptimedia παραμένουν τα media της Aviva

Στη ZenithOptimedia παραμένουν τα media της Aviva
Η ZenithOptimedia διατήρησε στις τάξεις τον, αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιο media buying and planning λογαριασμό της Aviva, επικρατώντας της MEC σε σχετικό spec.

Ο ασφαλιστικός κολοσσός συνεργάζεται με τη ZenithOptimedia, που σύντομα θα μετονομαστεί σε Zenith, από το 2010 και προχώρησε στη πρόσφατη αναθεώρηση, στο πλαίσιο μιας "σταθερής διαδικασίας αξιολόγησης", ώστε να διασφαλίσει την αξιοποίηση της media επένδυσής της. Ο λογαριασμός καλύπτει, κατά κύριο λόγο, έξι μεγάλες αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Πολωνία, Γαλλία, Σιγκαπούρη και Ινδία, ενώ είναι πολύ σημαντικός για τη ZenithOptimedia και τον μητρικό της όμιλο, Publicis, μετά τις σημαντικές απώλειες στα τέλη του 2015 και την αναδιοργάνωση του media group της.

"Η Aviva έχει ξεκάθαρη θέση γι' αυτά που θέλει να πετύχει και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συγκεκριμένη συνεργασία" ανέφερε ο UK chief executive της ZenithOptimedia, Mark Howley. Σημειώνεται πως στη διάρκεια της περσινής χρονιάς η Aviva αναθεώρησε κι άλλες εταιρικές της συνεργασίες, όπως τις δημιουργικές (νικήτρια η Adam & Eve/DDB) και οι ψηφιακές (τις ανέλαβε η Razorfish).