To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το τέλος των cookies κλονίζει τις διαδικτυακές διαφημίσεις

Το τέλος των cookies κλονίζει τις διαδικτυακές διαφημίσεις

Το τέλος των cookies έρχεται το 2023 και ήδη η παγκόσμια βιομηχανία της διαφήμισης αναζητά τρόπους να ξεπεράσει τον σκόπελο.

Στον χαοτικό κόσμο του διαδικτύου, τα cookies ήταν ένας «μπούσουλας» για τους διαφημιστές προκειμένου να προβλέψουν τις επιθυμίες των χρηστών και επομένως να προβάλλουν στην οθόνη τους τις καταλληλότερες για αυτούς διαφημίσεις. Όμως, αυτό αλλάζει το 2023 με την κατάργηση των cookies που έρχονται ως αποτέλεσμα των νέων κανονισμών περί απορρήτου προκειμένου να γίνει σεβαστό το απόρρητο των καταναλωτών. Με την χρήση των cookies μέχρι σήμερα, οι εταιρίες μπορούσαν να αναπτύξουν λεπτομερή προφίλ επισκεπτών και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες, στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες και εκστρατείες επαναστόχευσης

Σε ολόκληρη την ΕΕ, κατά μέσο όρο το 5% των χρηστών απορρίπτει τα cookies, με την Ιταλία να εμφανίζει το χαμηλότερο ποσοστό (2%) ενώ στη Βρετανία τα ποσοστά άρνησης είναι περίπου 7%.

Οι διαφημιστές και οι εκδότες εξακολουθούν να προσπαθούν να βρουν νέους τρόπους για να αντικαταστήσουν αυτήν τη χρήσιμη ροή πληροφοριών. Ήδη, η Google δημιουργεί κάτι που ονομάζεται Privacy Sandbox ως έναν τρόπο να επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν διαφημίσεις χωρίς να διακυβεύεται το απόρρητο των χρηστών. Με τις εταιρίες και τον κλάδο του marketing να χωρίζονται ήδη σε νικητές και χαμένους, πολλοί κάνουν από τώρα λόγο για την πιθανότητα παντοκρατορίας της Google που θα κυριαρχήσει στη νέα εποχή χάρη στο Privacy Sandbox. Όσο για τις υπόλοιπες εταιρίες; Ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά και ήδη όλοι αναζητούν τρόπους όχι μόνο για να επιβιώσουν αλλά και για να μπορέσουν-έστω και στοιχειωδώς-να σταθούν δίπλα στον «γίγαντα» που ακούει στο όνομα Google.