To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Περιορίζει κι άλλο τις marketing δαπάνες

Unilever: Περιορίζει κι άλλο τις marketing δαπάνες
Η Unilever καταγράφει πρόοδο στις προσπάθειες που καταβάλει για τον εξορθολογισμό των διαφημιστικών της επιχειρήσεων, σύμφωνα με όσα τόνισαν υψηλόβαθμα στελέχη της.

Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, ο FMCG κολοσσός είχε ανακοινώσει τα σχέδια του για τη μείωση των συνεργαζόμενων εταιρειών και την παραγωγή μεμονωμένων διαφημίσεων. Σε συνεδρίαση που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες, ο chief financial officer Graeme Pitkethly τόνισε πως η εταιρεία περιόρισε τα έξοδα κατά 17% στο πρώτο μισό του έτους, ενώ το μέσο κόστος παραγωγής ταινιών μειώθηκε κατά 14%.

Παρά ταύτα, ο Pitkethly υποστήριξε ότι η λογική μεγαλύτερης μείωσης του μπάτζετ που παρουσιάστηκε πέρσι, δεν αφορά μονάχα στη δαπάνη, αλλά και στη βελτίωση της παραγωγικότητας. "Σε γενικές γραμμές, η δαπάνη στο branded marketing δεν θα αλλάξει στο 2017" ανέφερε ο CFO της Unilever. Μια από τις πρωτοβουλίες για τη μείωση της marketing δαπάνης, είναι η μετακίνηση in-house ορισμένων δραστηριοτήτων, μέσω του branded content τμήματος U-Studio που δημιουργήθηκε την περσινή χρονιά.

Από την πλευρά του, ο CEO Paul Polman υποστήριξε πως οι αλλαγές στις σχέσεις με τις παγκόσμιες και τοπικές marketing ομάδες, οδήγησαν σε αύξηση κατά 25% στις τοπικές προϊοντικές καινοτομίες.      

TAGS: Unilever