To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Συνεργασία με τη Brainlabs για το digital media buying

Vodafone: Συνεργασία με τη Brainlabs για το digital media buying
Η Brainlabs είναι εκείνη που κέρδισε το brief για να βοηθήσει την Vodafone να μεταφέρει in-house το digital media buying σε παγκόσμια κλίμακα.

Σύμφωνα με όσα είχαν γίνει γνωστά, ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός είχε αποφασίσει να μεταφέρει εσωτερικά τα 2/3 του digital media-buying αντί να χρησιμοποιεί για τον σκοπό αυτό την υπάρχουσα media συνεργάτιδα Wavemaker.

Η Brainlabs θα ενεργεί σαν συμβουλευτική στη Vodafone στα νέα δεδομένα και σε καθημερινή βάση. Σε αυτό το πλαίσιο, η Vodafone έχει αρχίσει να επανδρώνει τις media ομάδες της σε όλες τις βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Ινδίας, για να χειριστούν το search, το social και το programmatic. Η βρετανική πολυεθνική ξοδεύει περίπου 200 εκατομμύρια λίρες ετησίως, ή το ένα τρίτο του εκτιμώμενου marketing προϋπολογισμού των 600 εκατομμυρίων ευρώ, για την ψηφιακή διαφήμιση.

Η Vodafone επιβεβαίωσε την έναρξη συνεργασίας με τη Brainlabs και την Ad Form, μια ad tech εταιρεία, που παρέχει ad-serving τεχνολογία για την αγορά των ψηφιακών μέσων. Η Wavemaker συνεχίζει να χειρίζεται το υπόλοιπο media-buying της Vodafone.
TAGS: Vodafone