To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Ζητά αλλαγές στη digital διαφήμιση

WFA: Ζητά αλλαγές στη digital διαφήμιση
Η World Federation of Advertising (WFA) δημοσίευσε τον Global Media Charter, μέσω του οποίου ζητά ένα οικοσύστημα digital διαφήμισης, που θα λειτουργεί καλύτερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.

Για τη δημιουργία του Charter, η WFA συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Unilever, P&G και Mastercard, καθώς και με σημαντικές ενώσεις διαφήμισης σε όλο τον κόσμο. Μέσω αυτού, θέτει οκτώ βασικές αρχές, που θα έχουν τη μορφή εντολής για αλλαγή στην ψηφιακή διαφήμιση κι έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις ανάμεσα σε brands, εταιρείες και ιδιοκτήτες media.

Οι αρχές είναι οι ακόλουθες: 1) Μηδενική ανοχή στη διαφημιστική απάτη με αποζημίωση για τυχόν παραβίαση, 2) αυστηρή brand safety προστασία, 3) ελάχιστα όρια προβολής, 4) διαφάνεια σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, 5) επαλήθευση και μέτρηση από τρίτους ως ελάχιστη απαίτηση, 6) απομάκρυνση των ζητημάτων «περιφραγμένων τοποθεσιών», 7) βελτίωση των προτύπων με τη διαφάνεια των δεδομένων και 8) λήψη μέτρων για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών.

"Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για επιείκεια. Το μεγαλύτερο κομμάτι των παγκόσμιων προϋπολογισμών μάρκετινγκ επενδύεται πλέον σε ψηφιακές πλατφόρμες και οι διαφημιζόμενοι έχουν το δικαίωμα να απαιτούν την σαφή παρακολούθηση και κατανόηση των χρημάτων που επενδύουν" σημείωσε σχετικά ο CEO της WFA, Stephan Loerke.
TAGS: WFA