To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Αυξημένα έσοδα, χαμηλή like-for-like ανάπτυξη

WPP: Αυξημένα έσοδα, χαμηλή like-for-like ανάπτυξη
Ο όμιλος WPP είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 3,6% σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές στο πρώτο τρίμηνο του 2017, ωστόσο η Like-for-like ανάπτυξη του μεγαλύτερου ομίλου διαφήμισης και επικοινωνίας στον κόσμο, ήταν η χαμηλότερη της τελευταίας διετίας.

Σε επίπεδο στερλίνας, τα έσοδα του WPP αυξήθηκαν κατά 16,9, ανερχόμενα σε 3,6 δισ., με τον όμιλο να υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη επίδοση ξεπέρασε όσα είχαν προϋπολογιστεί, χάρη στην καλύτερη του αναμενόμενου επίδοση σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, με εξαίρεση το data investment management.

Ισχυρές ήταν οι επιδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, με αυξημένα έσοδα κατά 4,8%, στα 473 εκατ. λίρες και καθαρές πωλήσεις βελτιωμένες κατά 5,6%, στα 396 εκατ. λίρες. Η Δυτική Ευρώπη έβγαλε υγεία, με αύξηση 6,8% στα έσοδά της (727 εκατ. λίρες) και 6,1% στις καθαρές πωλήσεις (597 εκατ. λίρες).

Αντίθετα, στη Βόρεια Αμερική τα έσοδα συρρικνώθηκαν κατά 0,2%, στα 1,38 δισ. λίρες και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1%, στα 1,2 δισ. λίρες. Η like-for-like αύξηση εσόδων για το τρίμηνο ήταν, μόλις, 0,2% από το περσινό 0,5%. Η συγκεκριμένη τιμή ήταν ισχυρή σε Ηνωμένο Βασίλειο και Δυτική Ευρώπη, αλλά αμετάβλητη σε Ασία-Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και αρνητική στη Βόρεια Αμερική.

Στους επιχειρηματικούς τομείς, διαφήμιση και Media investment είχαν ένα υγιές τρίμηνο με αύξηση 7,7% στις καθαρές πωλήσεις. Επιπλέον, ο όμιλος ολοκλήρωσε 14 εξαγορές στο εξεταζόμενο τρίμηνο, οι επτά εκ των οποίων ήταν σε νέες αγορές.     
TAGS: WPP