To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP και S4 «μάχονται» για την MediaMonks

WPP και S4 «μάχονται» για την MediaMonks
Η παγκόσμια εταιρεία παραγωγής MediaMonks αποτελεί των πρώτο στόχο των προσπαθειών του Martin Sorrell να επιστρέψει στη διαφημιστική βιομηχανία, μέσω της μεθόδου των συγχωνεύσεων και εξαγορών, σύμφωνα με πληροφορίες και δημοσιεύματα των τελευταίων ωρών.

Το θέμα κυκλοφόρησαν αρχικά οι Financial Times, αναφέροντας πως η νέα οντότητα του Sorrell, S4 Capital, βρίσκεται σε συζητήσεις για την εξαγορά της MediaMonks. Ακολούθως, παρόμοια ιστορία του Sky News τόνισε πως ο WPP, ο holding όμιλος που καθοδηγούσε ο Sorrell για 33 χρόνια, συναγωνίζεται την S4 σε μια "μάχη 350 εκατομμυρίων δολαρίων" για την ολλανδική εταιρεία παραγωγής.

"Το ενδιαφέρον μας κολακεύει, ωστόσο η MediaMonks δεν σχολιάζει ποτέ φήμες" ήταν η λιτή δήλωση εκπροσώπου της εταιρείας. "Υπάρχει αρκετή φημολογία για την ώρα, ωστόσο δεν γνωρίζουμε κάτι οριστικό. Δεν ξέρουμε καν αν όσα κυκλοφορούν είναι και ακριβή" ήταν η τοποθέτηση εκπροσώπου της S4 Capital.

Στο μεταξύ, ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η συμβουλευτική Clarity Corporate Partners με έδρα στο Λονδίνο, είναι εκείνη που διαχειρίζεται τη διαδικασία πώλησης της MediaMonks, η οποία από το έτος ίδρυσής της (2001) μέχρι σήμερα, έχει συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες για τη δημιουργία digital projects πελατών, όπως οι Nike, Google και Old Spice.

Πέρα από τα παραπάνω, το Sky News ανέφερε πως η S4 σκέφτεται να επενδύσει ή να εξαγοράσει την MDC Partners, το εταιρικό δίκτυο που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις 72andSunny, Anomaly και CP+B.