To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Λήγει η συνεργασία της με τη Walmart

WPP: Λήγει η συνεργασία της με τη Walmart
Τέλος εποχής για τη συνεργασία της WPP με τη Walmart, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να διαχειρίζεται in house τις πωλήσεις διαδικτυακών διαφημίσεων καθώς και τα analytics.

Τα δύο αυτά κομμάτια «έτρεχε» η Triad, η οποία αποτελεί βραχίονα του βρετανικού ομίλου. Η κίνηση αυτή θα οδηγήσει στην απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας, ενώ η Triad ανακοίνωσε στους υπαλλήλους της ότι θα ενεργοποιήσει τις ρήτρες στα συμβόλαιά τους που θα εμποδίσουν τη μετακίνησή τους στον όμιλο Walmart Media Group. Η Walmart, με τη σειρά της, αναμένεται να προχωρήσει σε δεκάδες προσλήψεις, για να καλύψει τις νέες ανάγκες που διαμορφώνονται. Η μετάβαση από την Triad στη Walmart αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον ως τον Μάιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Triad, μέχρι την εξαγορά της τον Οκτώβριο του 2016, παρουσίαζε ακαθάριστα έσοδα ύψους 500 εκατ. δολαρίων και απασχολούσε 700 υπαλλήλους. Το 2017, ο αριθμός των υπαλλήλων της μειώθηκε στους 500, όταν η eBay, που αποτελούσε τον δεύτερο μεγαλύτερο πελάτη της, αποφάσισε να αποχωρήσει. Άλλοι σημαντικοί πελάτες της εταιρείας είναι οι Staples, Office Depot, Kohl's, CVS, Wayfair και Sears. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Triad αφαίρεσε από την ονομασία της τις λέξεις Retail Media και ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών consulting.
TAGS: WPP, Walmart